Add scuffle among the Electronic media is known by everyone. these days to increase TRP, news channels are in the close fight with each other. but reality is that newspapers and online portals are steps away from the electronic media in the matter of managing add. Although most credibility is seen in those product about which consumer discuss with onothers. Market and media research firm Neilson”s survey says 77 percent consumer believe on the advertisement printed on newspaper than broadcasted on electronic media. and in the credibility”s index online portals stand nest to newspapers. Including with sarvay 73 percent people say we believe on the posted cements on the newspaper or portals then those broadcasted on news channel. 72 percent consumer believe on the companies produced advertisements. Only 65 percent consumer believe on TV add. Its mean every 3rd consumer see with doubtfull intention to the television add. Only TV can soothe itself that it is ahem then Redio. According to survey radio”s add influence 55 percent listeners. in the survey it is being disclosed that magazines being print media stands below the newspapers- SMS condition is so blur in wining the costumer heart. According to sarvay 24 percent people believe in the SMS add. In the other word 3 in the 4 people like to see the SMS add- India is among the top 10 contrives in the matter of direct consultation with the consumer. While in this list honking remains at top.Here 93 percent costumer say that they believe on those add which they listen from another's mouth. While taiwan stands 2nd and indoneshiya stands 3rd. Sashi Agragupta
เคเคจเคกीเค เคे เคธाเคฅ เคाเคจा เคจीเคคीเคถ เคा เคธเคाเคฐाเคค्เคฎเค เคซैเคธเคฒा : เคถ्เคตेเคคा เคธिंเคน (เคंเคเคฐ, เคเคเคคเค )
Shweta during coverage เคฌिเคนाเคฐ เคी เคตเคฐ्เคคเคฎाเคจ เคฐाเคเคจिเคคि เคชเคฐ เคจเคฏी เคจเฅเคฐ เคे เคธाเคฅ เคाเคจी-เคฎाเคจी เคเคเคคเค เคชเคค्เคฐเคाเคฐ เคฌिเคนाเคฐी เคถ्เคตेเคคा เคธिंเคน เคธे เคाเคธ เคฌाเคคเคीเคค เคชเคเคจा : เคฌुเคงเคตाเคฐ เคो เคฌिเคนाเคฐ เคे เคฎुเค्เคฏเคฎंเคค्เคฐी เคจीเคคीเคถ เคुเคฎाเคฐ เคจे เคเคธ्เคคीเคซा เคฆेเคจे เคे เคฌाเคฆ เคुเคฐुเคตाเคฐ เคो เคธुเคฌเคน เคฆोเคฌाเคฐा เคเคจเคกीเค เคे เคฎुเค्เคฏเคฎंเคค्เคฐी เคे เคฐूเคช เคฎें เคถเคชเคฅ เค्เคฐเคนเคฃ เคเคฐ เคฒिเคฏा. เคเคธ เคฌीเค เคฐाเคเคงाเคจी เคชเคเคจा เคฎें เคฐाเคเคจैเคคिเค เคเคฐ्เคाเคं เคा เคฌाเคाเคฐ เคเคซाเคจ เคชเคฐ เคฐเคนा. เคुเคฐुเคตाเคฐ เคो เค
เคนเคฒे เคธुเคฌเคน เคธे เคนी เคคเคฎाเคฎ เคฎीเคกिเคฏाเคเคฐ्เคฎी เคฐाเคเคญเคตเคจ เคे เคฌाเคนเคฐ เคถเคชเคฅ เค्เคฐเคนเคฃ เคो เคเคตเคฐेเค เคเคฐเคจे เคे เคฒिเค เคฎौเคूเคฆ เคฅे. เคเคธ เคเคตेंเค เคो เคเคตเคฐेเค เคเคฐเคจे เคे เคฒिเค เคเคเคคเค เคीเคตी เคी เคाเคจी-เคฎाเคจी เคชเคค्เคฐเคाเคฐ เคถ्เคตेเคคा เคธिंเคน เคญी เคตिเคถेเคท เคฐूเคช เคธे เคชเคเคจा เคชเคนुंเคी เคฅीं. เคถ्เคตेเคคा เคธ्เคตเคฏं เคเค เคฌिเคนाเคฐी เคนैं เคเคฐ เคฌिเคนाเคฐ เคे เคตैเคถाเคฒी เคिเคฒे เคे เคฎเคนुเค เคธे เคเคคीं เคนैं. เคถ्เคตेเคคा เคฒोเคों เคธे เคเคธ เคฐाเคเคจैเคคिเค เคเคฎाเคธा เคจ เคชเคฐ เคเคฎเคเคฐ เคธเคตाเคฒ เคชूเคเคคीं เคจเฅเคฐ เคเคं. เคเคธ เคฆौเคฐाเคจ เคจเคฏी เคจเฅเคฐ เคे เคฌ्เคฒॉเคเคฐ เคुเคฎाเคฐ เคตिเคตेเค เคจे เคฌिเคนाเคฐ เคे เคฌเคฆเคฒเคคे เคเคเคจाเค्เคฐเคฎ เคชเคฐ เคถ्เคตेเคคा เคธिंเคน เคธे เคฌाเคคเคीเคค เคी, เคเคธเคे เคฎुเค्เคฏ เค
ंเคถ เคนเคฎ เคเคชเคธे เคธाเคा เคเคฐ เคฐเคนे เคนै. ___ เคธเคตाเคฒ : เคถ्เคตेเคคा, เคฆेเคถ เคी เคाเคจी-เคฎाเคจी เคชเคค्เคฐเคाเคฐ เคนोเคจे เคे เคจाเคคे เคฌिเคนाเคฐ เคे เคเคธ เคตเคฐ्เคค्เคคเคฎाเคจ เคฐाเคเคจैเคคिเค เคเคเคจाเค्เคฐเคฎ เคो เคिเคธ เคฐूเคช เคฎें เคฆेเคเคคी เคนैं? เคเคตाเคฌ : เคฆेเคिเคฏे, เคเค เคชเคค्เคฐเคा...
Comments
keep it up
ashish